joi, 27 octombrie 2011

"Magia cunoaşterii", proiect al Şcolii nr. 12 Botoşani, în imagini si opinii de final

 Opinii, la final:
"Proiectul "Magia cunoasterii, cunoasterea magiei comunicarii" ce s-a desfasurat la scoala nr 12 Botosani in perioada martie-octombrie 2011, a fost realizat cu sprijinul Fundatiei Centrul Educatia 2000+ si finantat de Fundatia Soros Romania prin programul Fondul de Urgenta. Prin activitatile extrascolare si extracurriculare propuse si derulate toate (excursii, cursuri de jurnalism, cursuri de web design, editarea unei reviste, crearea unui site), copiii au fost atrasi intr-o lume noua" (profesor Geanina Dragusanu)
"S-a terminat un proiect care ne-a placut mult, noua, celor 45 de elevi participanti. Azi cind il evaluam suntem bucurosi de a fi participat la atatea actiuni atractive si diverse, din martie si pana acum in octombrie 2011. Am invatat si facut multe lucruri impreuna: cursuri de jurnalism, excursii in Moldova, cursuri de web design, editarea unei reviste scolare,crearea unui site. A fost nevoie de munca in echipa, prin asta intelegand elevi si profesori. Voluntarii asociatiei "Scoala  si familia" ne-au ajutat si ei. (Bianca Dumitras, cl a VII-aC)
Mie mi-au placut cel mai mult excursiile facute la planetariul din Suceava, in parcul Arinis, la Gura Humorului unde, de data asta, telescaunul a functionat, Si am facut fotografii si am filmat in toata legea. Cum sa uiti Cheile Zugrenilor?" (Cosmin Orzoi, cl a VI-aB)
"Eu nu pot sa uit cum am calarit la herghelia "Cai de vis" din Varful Campului, si nu erau niste cai obisnuiti, ci de rasa!" (Ervin Gheorghita, cl a V-aA)
"Nu stiam prea multe lucruri despre George Enescu, dar de acum Casa memoriala unde a copilarit Jurjac si prima lui pianina vor ramane in memoria mea". (Cristina Costandache, cl a VI-a B)
"O alta actiune a fost cea de creare a unui site, al proiectului nostru. Am inceput prin a  ne "construi " un blog, i-am dat un nume, am ales un sablon, apoi am inceput sa ne postam ideile referitoare la tematica noastra.... cei care stiau deja tehnica ii invatau pe ceilalti..." (Carla Miler, cl a VII-a C)
"Informatii legate de natura, poezii, compuneri, fotografii facute de noi in diversele momente ale desfasurarii proiectului au format si o revista decare suntem mandri tare!" (Catalina Danila, cl a VIII-a B)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu